Název: Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století.
Překlad názvu: Comparison of the Methods of Commercial and Political Marketing in the American Media in the 1970's and 1980's.
Autoři: Kleňha, Jan ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Šafařík, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komerční reklama; marketing; metody přesvědčování; média; politické kampaně; propaganda; Commercial Advertising; Marketing; Media; Methods of Persuasion; Political Campaigns; Propaganda

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68287

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337423


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet