Název: Výzkum značky - případová studie metod měření loajality
Překlad názvu: Researching of brand - case study of measuring loyalty
Autoři: Laisková, Monika ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikovaný výzkum; výzkum značky; applied research; brand equity; researching brands

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67810

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336946


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet