Název: Vzdělávání žáků s SPU v hodinách literatury na 2. stupni ZŠ, pracovní listy pro literární výchovu v 6. ročníku ZŠ
Překlad názvu: Education of students with learning disabilities in the classroom literature 2nd grade elementary school, Worksheets for literaty education in the sixth grade of primary school
Autoři: Smažíková, Eva ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: afektivní cíl výuky; hesla literární terminologie; integrovaný žák; kognitivní cíl výuky; kritické myšlení; pracovní list; specifické poruchy učení; cognitive and affective objectives; integration of children with learning disabilities; literature terminology; worksheets

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67406

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336540


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet