Original title: Vzdělávání žáků s SPU v hodinách literatury na 2. stupni ZŠ, pracovní listy pro literární výchovu v 6. ročníku ZŠ
Translated title: Education of students with learning disabilities in the classroom literature 2nd grade elementary school, Worksheets for literaty education in the sixth grade of primary school
Authors: Smažíková, Eva ; Hník, Ondřej (advisor) ; Hausenblas, Ondřej (referee) ; Klumparová, Štěpánka (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: cognitive and affective objectives; integration of children with learning disabilities; literature terminology; worksheets; afektivní cíl výuky; hesla literární terminologie; integrovaný žák; kognitivní cíl výuky; kritické myšlení; pracovní list; specifické poruchy učení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67406

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336540


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share