Název: Marketingový výzkum image sportovních značek
Překlad názvu: The marketing research of the image of sports brands
Autoři: Vacková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; image značky; marketingový výzkum; osobnost značky; projektivní techniky; sportovní značka; brand identity; brand image; brand personality; marketing research; projective techniques; sports brand

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66725

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-335861


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet