Název:
Marketingový mix HC Sparta Praha
Překlad názvu:
Marketing mix of HC Sparta Praha
Autoři:
Závadská, Karolína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu HC Sparta Praha. Dále pak zjištění názoru fanoušků na současný marketingový mix. Ze získaných podkladů následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit klubu. Metody: Pro analýzu současného stavu marketingového mixu bude využita případová studie a SWOT analýza, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Zároveň také příležitosti a hrozby, kterým klub čelí. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, pomocí kterého bude analyzován názor fanoušků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Získané informace budou doplněny o autorovi osobní poznatky, které použije při tvorbě závěrečných návrhů na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod budou navrženy úpravy jednotlivých složek marketingových mixu. Tyto návrhy budou předloženy vedení klubu, který se dále rozhodne, zda je bude realizovat či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, image klubu, SWOT analýza, dotazníkTitle: Marketing mix of HC Sparta Praha Targets: The goal of this thesis is to analyze the individual elements of the marketing mix HC Sparta Praha. Then to determinate fan's views on the current marketing mix. Based on this analyses suggest possible modification would lead to improve the marketing activities of the club. Methods: There will be used a case study and SWOT analysis to analyze current club marketing mix, the result of which will be the strengths and weaknesses of the club. At the same time the opportunities and threats that it faces up to. Another source of data will be an informal interview with the management of the club and a questionnaire, which will be used to analyses fan's opinions on individual parts of club marketing work. The collected information will be added by the author's personal knowledge that used to create the final proposals for the improvement of the marketing mix. Results: Using the methods will be suggested specific modifications in individual parts of the marketing mix. These proposals will be presented to the club and realization of these proposals will be on management of the club. Keywords: marketing, marketing mix, communications mix, the image of the club, SWOT analysis, questionnaire
Klíčová slova:
dotazník; image klubu; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communications mix; marketing; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis; the image of the club