Název: Marketing ve florbalu
Překlad názvu: Marketing in floorball
Autoři: Hejl, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: FB Hurrican Karlovy Vary; florbal; marketingová komunikace; marketingový mix; reklamní kampanň; sponzoring; sportovní klub; advertising campaign; FB Hurrican Karlovy Vary; floorball; marketing communication; marketing mix; sponzoring; sport club

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333408


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet