Název: Reklama na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) v tištěných periodicích pro laickou veřejnost z pohledu medicíny založené na důkazu
Překlad názvu: Advertising on complementary, alternative medicines and over the counter medicines (OTC) published in the printed journals for lay people from the view of Evidence Based Medicine
Autoři: Schirlová, Zuzana ; Matoulková, Petra (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Medicína založená na důkazu; potravní doplňky; volně prodejné léčivé přípravky; Dietary Supplements; Evidence Based Medicine; Over the counter Medicines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64137

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333279


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet