Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) v tištěných periodicích pro laickou veřejnost z pohledu medicíny založené na důkazu
Schirlová, Zuzana ; Matoulková, Petra (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Reklama na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) v tištěných periodicích pro laickou veřejnost z pohledu medicíny založené na důkazu Student: Schirlová, Z. Vedoucí diplomové práce: Matoulková, P. Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika ÚVOD: Reklamy jsou důležitým sdělovacím prostředkem pro širokou veřejnost. Velmi často se v literatuře diskutuje obsahová kvalita farmaceutických reklamních sdělení. METODIKA: Cílem studie bylo zhodnotit dostupné vědecké doklady pro potenciální zdravotní tvrzení, která byla uvedená v reklamách na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) publikované v období září 2012 do června 2013 v nejčtenějších časopisech životního stylu pro ženy. Opodstatněnost zdravotních tvrzení byla srovnávána s dostupnými vědeckými doklady, které byly vyhledávány zejména za využití databáze Pubmed (hlavně metaanalýzy, randomizované klinické studie). Další informace byly hledány v databázích Scholar Google, Natural Medicines Comprehensive Database (Consumer version) a Micromedex. Byla použita různá klíčová slova a jejich vhodné kombinace k získání relevantních informací. Následně byla zpracována frekvenční analýza k vyjádření počtu výskytů konkrétních reklam. VÝSLEDKY: Celkem bylo...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.