Název:
Jazyk televizní reklamy McDonald's
Překlad názvu:
Language of McDonald's TV advertising
Autoři:
Pravdová, Markéta Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, Ostrava (CZ), 2005-09-13 / 2005-09-15
Rok:
2005
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Styl reklamního vyjadřování, rozbor lexikálních prostředků. Vliv orientace na mladé na jazyk reklamy.Analysis of style and lexical means of advertising; orientation on young people and its influence on the language of McDonald's TV advertising.
Klíčová slova:
language of advertising; persuasion; sociolinguistics Číslo projektu: CEZ:AV0Z90610518 (CEP), 1ET200610406 (CEP) Poskytovatel projektu: GA AV ČR Zdrojový dokument: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, ISBN 80-7368-101-3
Instituce: Ústav pro jazyk český AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0119230