Název: Koncept udržitelnosti jako nová mediální poloha marketingových aktivit nadnárodních společností v České republice
Překlad názvu: Sustainability as a new way of media presentation of multinational companies in the Czech republic
Autoři: Krajčík, Pavel ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; kvalitativní analýza; marketing; metoda ukotvené teorie; public relations; Udržitelný rozvoj; Česká republika; CSR; Czech Republic; grounded theory; marketing; public relations; qualitative analysis; Sustainable development

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62819

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet