Název: Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti
Překlad názvu: Development and transformation of the workplace helpline Kladno from the beginning to the present
Autoři: Šmejkalová, Eva ; Vodáčková, Daniela (vedoucí práce) ; Havránková, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktivní naslouchání; anonymita; etický kodex; intervize; management; standardy kvality; supervize; Telefonická krizová intervence; vývoj týmu; active listening; anonymity; code of ethics; intervision; management; quality standards; supervision; team development; Telephone crisis intervention

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61760

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330919


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet