Název: Globalizace a glokalizace v soudobém mediálním světě na příkladu reklamní kampaně Absolut vodky
Překlad názvu: Globalisation and Glocalization in Contemporary Media World on the Example of Advertising Campaign of Absolut Vodka
Autoři: Uhlířová, Alena ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Absolut vodka; estetika; globalizace; glokalizace; reklama; sémiotika; vizuální umění; Absolut vodka; advertising; aesthetics; globalization; glocalization; semiotics; visual arts

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57098

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326368


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet