Název:
Vývojové a běhové prostředí pro logické hry
Překlad názvu:
Development and Run-time Environment for Logic Games
Autoři:
Řeháková, Lucie ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Aplikace Machine Builder, která vznikla jako součást této práce, je hra ve stylu The Incredible Machine, rozšiřuje však její koncept o možnost vytvoření vlastních herních objektů. Důraz byl kladen především na jednoduchost implementace nových objektů, aby je dokázali vytvořit i hráči s minimální nebo žádnou zkušeností s programováním. Proto je velká část editoru herních objektů grafická. Přesto bylo nutné vytvořit vlastní jednoduchý programovací jazyk pro popis reakcí na aktuální stav herního světa. Pro komunikaci herních objektů jsme použili systém signálů - každý objekt přijímá nebo vysílá určité signály, přičemž objekt reaguje, pokud na místě kde přijímá signál, jiný objekt stejný signál vysílá. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Application Machine Builder, which was created as a part of the thesis, is a game based on The Incredible Machine, but extends the concept with possibility of creating user's game objects. The main focus of the thesis was to allow easy implementation of new objects so even players with little or no programming experience would be able to create them. Therefore, a large part of the editor of game objects is graphical. Still, it was necessary to create a simple programming langure to describe the reaction to the current state of the world. We used system of signals for communication between game objects - each object can receive or send signals and react on them. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
editor; logická hra; signály; The Incredible Machine; editor; logic game; signals; The Incredible Machine