Název:
Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Překlad názvu:
Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication
Autoři:
Turecká, Hana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokejTitle: Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication Objective: Analyse of individual sports advertisement types realized through hockey match from sponzor's perspective. Methods: Qualitative research, case study, personal questionnaire, observation Results: Analysis evaluation of individual sports advertisement types. Keywords: Sports marketing, marketing communication, advertisement in sport, sponsorship, ice hockey
Klíčová slova:
lední hokej; marketingová komunikace; reklama ve sportu; sponzoring; Sportovní marketing; advertisement in sport; ice hockey; marketing communication; sponsorship; Sports marketing