Original title:
Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Translated title:
Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication
Authors:
Turecká, Hana ; Šíma, Jan (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokejTitle: Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication Objective: Analyse of individual sports advertisement types realized through hockey match from sponzor's perspective. Methods: Qualitative research, case study, personal questionnaire, observation Results: Analysis evaluation of individual sports advertisement types. Keywords: Sports marketing, marketing communication, advertisement in sport, sponsorship, ice hockey
Keywords:
advertisement in sport; ice hockey; marketing communication; sponsorship; Sports marketing; lední hokej; marketingová komunikace; reklama ve sportu; sponzoring; Sportovní marketing
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55629