Název: Marketingová strategie sportovního klubu Boroboard
Překlad názvu: Marketing strategy of sport club Boroboard
Autoři: Slavovová, Stanislava ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Marketingový mix; Snowboarding; Marketing comunication; Marketing mix; Marketing strategy; Snowboarding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55589

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324877


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet