Original title:
Marketingová strategie sportovního klubu Boroboard
Translated title:
Marketing strategy of sport club Boroboard
Authors:
Slavovová, Stanislava ; Šíma, Jan (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií sportovního klubu Boroboard pro sezónu 2013/2014. Klub sídlí ve městě Samokov v Bulharské republice a zabývá se rozvojem snowboardingu. Na základě teoretických poznatků bude analyzováno prostředí ve kterém klub funguje, což napomůže definování možných úskalí, se kterými se může setká. Práce pak bude sloužit jako návrh strategie a plán činností, který může klub v následující sezóně uplatnit. KLÍČOVÁ SLOVA Marketingová strategie, Marketingový mix, Marketingová komunikace, SnowboardingThis diploma thesis deals with the marketing strategy of the sport club called Boroboard. This club takes place in Samokov, Bulgaria. The club competes in snowboard disciplines. On base of the theoretical knowledge, there will be made external analysis, wich will help to define possible problems, they will have to deal with next season. The thesis will be plan of possible actions, that could be done for the future prosperity. KEY WORDS Marketing strategy, Marketing mix, Marketing comunication, Snowboarding
Keywords:
Marketing comunication; Marketing mix; Marketing strategy; Snowboarding; Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Marketingový mix; Snowboarding
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55589