Název:
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Překlad názvu:
Alpine Pro brand and its image analysis - 2012 Summer Olympics in London
Autoři:
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.The purpose of my thesis is to characterize the issue of brand image, and in particular the Alpine Pro brand, producer of sportswear. Furthermore, the thesis wants to determine whether the image of the Alpine Pro brand has changed after London 2012 Olympic Games. The research sample has been selected from broad public Internet users, potential sportswear market customers. The results of the research will provide a basis for possible solutions to improving the brand image.
Klíčová slova:
Alpine Pro; image značky; marketingový výzkum; značka; Alpine Pro; brand; brand image; marketing research