Název: M-commerce jako nový fenomén nakupování
Překlad názvu: M-commerce as a new purchasing phenomenon
Autoři: Dlouhá, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Android; internet; iOS; m-commerce; mobilní internet; mobilní platba; mobilní platforma; mobilní zařízení; smartphone; tablet; transakce; uživatel; Android; internet; iOS; m-commerce; mobile device; mobile internet; mobile payment; mobile platform; smartphone; tablet; transaction; user

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323562


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet