Název:
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Překlad názvu:
Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans
Autoři:
Dýšek, Martin ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušciTitle: Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans Objective: Analysis of the marketing program three football teams and its application towards the fans on the literature, obtained materials and conducted interviews. Methods: Marketing analysis was performed by analysis of internal and external documents and publications relating to the topic, followed by unstructured interviews with fans and semi structured interviews with representatives of clubs SK Slavia Praha and FC Flora Tallinn. A case study was based on the study of sport organizations and institutions and captures descriptions of the relationship and defines the complexity of the problem. This descriptive case study is supported by SWOT analysis. Results: Comparison of marketing programs of examined football clubs and the ways in which these programs are applied. Keywords: Marketing, marketing mix, sports marketing, communication, fans
Klíčová slova:
fanoušci; komunikace; Marketing; marketingový mix; sportovní marketing; communication; fans; Marketing; marketing mix; sports marketing