Název: Role pánských lifestylových časopisů na českém mediálním trhu se zaměřením na časopis Maxim
Překlad názvu: Role of the Men's Lifestyle Magazines on the Czech Media Market with Focus on the Maxim
Autoři: Kubištová, Lenka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza diskurzu; humor; ironie; Maxim; pánské lifestylové časopisy; Teun A. van Dijk; časopisy životního stylu pro muže; discourse analysis; humour; irony; Maxim; men's lifestyle magazines; Teun A. van Dijk

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52210

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321524


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet