Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008
Kubištová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008" se zabývá rozborem a vzájemným srovnáním dvou vládních kampaní, které byly reakcí na tehdejší nepříznivou personální situaci v obou sborech. Jak policie, tak armáda stály před stejným úkolem: výrazně zvýšit zájem o povolání policisty, resp. vojáka. Policii na začátku roku 2008 chybělo v celé republice již více než pět tisíc policistů, a proto spustila rozsáhlou náborovou kampaň s mottem "Pomáhat a chránit", jejímž cílem bylo představit státní policii jako atraktivního zaměstnavatele a přivést do jejích řad nové policisty. Podobný problém jako policie řešila i česká armáda, která pro rok 2008 vytvořila několik menších kampaní s heslem "flek pro tebe, a stojí za to". Tato práce si mimo jiné klade za cíl na dvou konkrétních příkladech ukázat, jak lze různými postupy a cestami dospět k řešení podobného cíle, tj. náboru nových členů, a to za situace, kdy se ani jedna z institucí netěší příliš velké oblibě u veřejnosti. Téma je nejprve zasazeno do širšího kontextu v podobě krátkého uvedení do problematiky náborových kampaní. Následující kapitoly analyzují výchozí situaci obou institucí, komunikační strategie kampaní, cílové skupiny a distribuční kanály, skrze něž k nim bylo promlouváno, a efekt kampaní. V závěrečné kapitole...
Role pánských lifestylových časopisů na českém mediálním trhu se zaměřením na časopis Maxim
Kubištová, Lenka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Role pánských lifestylových časopisů na českém mediálním trhu se zaměřením na časopis Maxim" se zabývá analýzou pěti českých lifestylových magazínů pro muže, které se v České republice vyprofilovaly v roce 2011 - Playboyem, Esquirem, FHM, ForMenem a Maximem. Práce začíná krátkým představením historie tohoto nového typu časopisů v České republice a poté pokračuje výčtem hlavních charakteristik pěti zmíněných magazínů, a to z hlediska obsahu, jazyka a grafického zpracování. Zvláštní pozornost je věnována časopisu Maxim, který je dlouhodobě nejúspěšnějím zástupcem segmentu. Prostřednictvím diskurzivní analýzy v pojetí Teuna A. van Dijka se práce zaměřuje na pět jevů, které vytvářejí specifický charakter diskurzu časopisu. Mezi tyto atributy patří ambivalentní postoj ke konceptu tradičního "hrdinského" mužství, způsob, jakým Maxim komunikuje se svými čtenáři, role humoru (zejména ironie) a způsob, jakým časopis nahlíží na homosexuály a ženy. Na konkrétních příkladech práce ukazuje, že základem diskurzu časopisu je sexistická ideologie.
Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008
Kubištová, Lenka ; Halada, Jan (oponent) ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008" se zabývá rozborem a vzájemným srovnáním dvou vládních kampaní, které byly reakcí na tehdejší nepříznivou personální situaci v obou sborech. Jak policie, tak armáda stály před stejným úkolem: výrazně zvýšit zájem o povolání policisty, resp. vojáka. Policii na začátku roku 2008 chybělo v celé republice již více než pět tisíc policistů, a proto spustila rozsáhlou náborovou kampaň s mottem "Pomáhat a chránit", jejímž cílem bylo představit státní policii jako atraktivního zaměstnavatele a přivést do jejích řad nové policisty. Podobný problém jako policie řešila i česká armáda, která pro rok 2008 vytvořila několik menších kampaní s heslem "flek pro tebe, a stojí za to". Tato práce si mimo jiné klade za cíl na dvou konkrétních příkladech ukázat, jak lze různými postupy a cestami dospět k řešení podobného cíle, tj. náboru nových členů, a to za situace, kdy se ani jedna z institucí netěší příliš velké oblibě u veřejnosti. Téma je nejprve zasazeno do širšího kontextu v podobě krátkého uvedení do problematiky náborových kampaní. Následující kapitoly analyzují výchozí situaci obou institucí, komunikační strategie kampaní, cílové skupiny a distribuční kanály, skrze něž k nim bylo promlouváno, a efekt kampaní. V závěrečné kapitole...

Viz též: podobná jména autorů
1 KUBIŠTOVÁ, Ludmila
1 KUBIŠTOVÁ, Lívia
2 Kubištová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.