Název: Genderové stereotypy v televizních reklamách na automobily
Překlad názvu: Gender stereotypes in TV car commercials
Autoři: Salomonová, Markéta ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: feminita; Gender; genderové socializace; genderové stereotypy; maskulinita; média; reklama; stereotypy; advertising; femininity; Gender; gender socialization; gender stereotypes; masculinity; media; stereotypes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52209

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet