Název: Orson Welles: Film noir a jeho estetický odkaz
Překlad názvu: Orson Welles: Film Noir and its Aesthetic Legacy
Autoři: Bazika, Tomáš ; Roraback, Erik Sherman (vedoucí práce) ; Veselá, Pavla (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Klíčová slova: Alex Proyas; Blade Runner; Dark City; Dotek Zla; Dáma ze Šanghaje; Film noir; filmové techniky; James Naremore; Jonathan Rosenbaum; Martin Scorsese; nasvícení; Neo noir; odkaz; Orson Welles; osobitý režisér; Peter Bogdanovich; psychologie postav; původní hudba; radikalizace stylu; Ridley Scott; Taxi Driver; techniky kamery; typy postav; vizuální estetika; vizuální forma; Alex Proyas; Blade Runner; character types; cinematographic techniques; Dark City; Film noir; film techniques; James Naremore; Jonathan Rosenbaum; legacy; lighting; Martin Scorsese; musical score; Neo-noir; Orson Welles; Peter Bogdanovich; psychology of the characters; radicalization of style,director-auteur; Ridley Scott; Taxi Driver; The Lady from Shanghai; Touch of Evil; visual aesthetics; visual form

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51922

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet