Název:
Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Adjustments of the Marketing Communication of Specific Company
Autoři:
Skryjová, Kateřina ; Ibarra, Helena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků jsou vytvořeny návrhy na posílení její propagace.
This master s thesis was elaborated for the company ReproGenesis a.s. that works in the assisted reproduction industry. It analyses and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. Based on the findings, the suggestions for propagation improvement are constructed.
Klíčová slova:
konkurence; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností; advertising; competition; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67103