Original title:
Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal for Adjustments of the Marketing Communication of Specific Company
Authors:
Skryjová, Kateřina ; Ibarra, Helena (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků jsou vytvořeny návrhy na posílení její propagace.
This master s thesis was elaborated for the company ReproGenesis a.s. that works in the assisted reproduction industry. It analyses and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. Based on the findings, the suggestions for propagation improvement are constructed.
Keywords:
advertising; competition; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations; sales promotion; konkurence; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67103