Název:
Návrh marketingové strategie spolku
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for an Association
Autoři:
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
The thesis deals with a marketing stratégy inovation focusing on community event „Day of Princesses“. Theoretical part defines terms related to organizing non-profit organization, marketing and marketing strategies. Further, it decribes marketing analyzes which are assembled in the second part of this work. Final section of the thesis is develoted to own resolution proposals, which should lead to improvement of current situation.
Klíčová slova:
event marketing; marketing; marketingová strategie; marketingový mix služeb; Nezisková organizace; event marketing; marketing; marketing stratégy; Non-profit organization; service marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67051