Název:
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Překlad názvu:
Marketing Mix of the company Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Autoři:
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
This diploma thesis deals with the marketing mix of Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Based on the knowledge of the current state of the company is created a new design of the marketing mix with new opportunities and being found prosperity of the company which will make the company more prosperous.
Klíčová slova:
5P; cena; marketing; Marketingový mix; miesto; Porterov model; produkt; propagácia; renovácie; SLEPT analýza; SWOT analýza; ľudia.; 5P; marketing; Marketing mix; people.; place; Porter model; price; product; promotion; renovation; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66608