Original title: Postavení privátní značky obchodního řetězce
Translated title: Market position of a private label
Authors: HAVLOVÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; consumer; development of the private label; marketing research; Private brand; respondents; retail chain; marketingový výzkum; obchodní řetězec; Privátní značka; respondenti; vývoj privátních značek; značka; zákazník
Citation: HAVLOVÁ, Veronika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45686

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317575


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share