Název:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Karlovarského a Královéhradeckého kraje a jejich vzájemná komparace
Překlad názvu:
Marketing study of users satisfaction with wood-buildings in the Regions of Karlovy Vary and of Hradec Králové and their mutual comparison
Autoři:
Adlof, Jakub ; Sloup, Roman (vedoucí práce) ; Veselá, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Karlovarském a Královéhradeckém kraji. Informace od uživatelů byli zaznamenávány do předem připraveného dotazníku, který vypovídá nejen o jejich spokojenosti s dřevostavbou, ale i jejich zájmu o dřevostavby, dosaženém vzdělání i věkové hladině uživatelů. Výsledky tohoto dotazování mohou být dále využity jako podklad pro další vědeckou činnost či pro všeobecné zlepšení veřejného mínění o dřevostavbách jako vhodné stavební technologii pro konstrukci rodinných domů či jiných objektů.
První část práce se zabývá fyzikálními vlastnostmi dřeva a jeho historií použití pro stavební účely . Dále obsahuje různé možnosti montáže z hlediska konstrukce a rozdílnost využití v jednotlivých krajích. Druhá část práce (praktická) obsahuje informace a vyhodnocení ze samotného terenního průzkumu v jednotlivých krajích zpracovaných do grafů doplněných o komentář pro snadnější pochopení problematiky.This work is focused on ratings user satisfaction wooden buildings in Karlovy Vary and Hradec Kralove region. Information from users was recorded in a pre-prepared questionnaire, which reflects not only their satisfaction with the wooden system, but also their interest in wooden houses, educational attainment and age level users. The results of these inquiries can be used as a basis material for further scientific work in future or for a general improvement in public opinion about wooden system as appropriate building technology for the construction of houses or other buildings.
The first part deals with the physical properties of wood and its history of use for construction purposes. It also contains a variety of mounting options in terms of design and use of diversity in individual regions.
The second part (practical) provides information and evaluation of actual field research in each region processed into graphs, accompanied by commentary for easier understanding of the problem.
Klíčová slova:
dřevostavba; marketingová studie; průzkum; spokojenost; uživatel