Název:
Firemní kultura
Překlad názvu:
Corporate culture
Autoři:
Pavelka, Robert ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Raisová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem bakalářské práce je firemní kultura, po vymezení pojmu, je tento termín analyzován z hlediska struktury a typologie. Firemní kultura je nadále zkoumána v kontextu mezinárodních společností a problémů spojenými při setkání odlišných kulturních standardů. K tomu je využito výzkumu holandského vědce Geerta Hofstedeho. Jako projev firemní kultury je uvedena společenská odpovědnost firem a přiblížena její spojitost s firemní kulturou. V práci jsou představeny výhody společenské odpovědnosti, a zároveň její kritika.The subject of bachelor thesis is a corporate culture; after introducing the concept, the term is analysed from the point of view of its structure and its typology. Corporate culture is then examined in context of international corporations and problems connected with encounters of distinct culture standards. The thesis are based on the work of Dutch scientist Geert Hofstede. Corporate social responsibility is presented as a demonstration of corporate culture, the relation between corporate social responsibility and corporate culture is analysed in detail. The benefits of social responsibility and its criticisms are also introduced.
Klíčová slova:
Firemní kultura; Společenská odpovědnost firem; Corporate Culture; Corporate Social Responsibility