Název: Manipulace v reklamě
Překlad názvu: Manipulation in Advertisement
Autoři: Váňová, Veronika ; Hnilica, Karel (vedoucí práce) ; Hubáček, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; manipulace; neuromarketing; podprahová reklama; product placement; právní regulace; reklama; supermarket; advertisement; emotion; legal regulation; manipulation; neuromarketing; product placement; subliminal advertisement; supermarket

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50015

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-314304


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet