Název: Vliv zprostředkovaného učení na rozvoj kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku
Překlad názvu: The effect of mediated learning on the development of cognitive functions of younger school-age children
Autoři: Janoušková, Lenka ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Feuersteinovo Instrumentální obohacení; metody výuky; mladší školní věk; Reuven Feuerstein; role učitele; rozvoj kognitivních funkcí; strukturální kognitivní modifikovatelnost; zkušenost zprostředkovaného učení; základní škola; development of cognitive functions; elementary school; mediated learning experience; Reuven Feuerstein; role of teacher; structural cognitive modifiability; teaching methods; The Feuerstein Instrumental Enrichment; younger school age

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49162

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-313448


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet