Název: Mýty a stereotypy v reklamní fotografii (časopis Týden a Elle)
Překlad názvu: Myths and stereotypes in advertising photography
Autoři: Bušková, Helena ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Turek, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elle; fotografie; mýty; reklama; reklamní fotografie; stereotypy; sémiologie; Týden; advertising; advertising photography; Elle; myths; photography; semiology; stereotypes; Týden

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet