Název: Analýza marketingové mediální strategie se zaměřením na Prima Cool
Překlad názvu: Media marketing strategy analysis of Prima Cool
Autoři: Geregayová, Salome ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cieľová skupina; marketing; mediálna stratégia; mediálny trh; médiá; percipient; reklama; Stratégia; advertising; focus group; marketing; media; media market; media stretegy; recipient; Strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46867

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-311149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet