Název:
Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club
Překlad názvu:
Marketing mix implementation of Prague City Golf Club
Autoři:
Čmakal, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club Cíl: Zhodnocení marketingového mixu golfového resortu Prague City Golf Club a navržení opatření, vedoucích ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Hloubkové interview Výsledky: Výsledky zhodnocení nástrojů marketingového mixu Prague City Golf Club ukázaly, že se jedná o velmi kvalitní golfový resort s podrobně propracovanými jednotlivými složkami marketingového mixu. Z hlediska konkurence si klub drží příznivé postavení, které se bude v budoucnu jistě ještě vylepšovat. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění klubu. Jedná se především o doporučení v oblasti vytváření balíčků služeb, rozšíření nabídky o nové služby jako zimní provoz, noční golf, wellness, komunikaci se zaměstnanci, proces poskytování služeb, public relations nebo vzdělávání personálu a propagaci obecně. Návrhy se zaměřují také na nutnost snižovat ceny společně se zavedením low-costového členství. Prioritou by mělo být napravení nedostatků hřiště samotného, ale také nalezení partnera, který by umožnil dobudovat parkoviště a zvýšil přísun prostředků i do oblasti marketingu. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, marketing služeb,...Title: Marketing mix implementation of Prague City Golf Club Objective: Analysis of marketing mix of the golf resort Prague City Golf Club and addresses proposals for its further improvement Methods: PEST analysis SWOT analysis Porter five forces analysis In-depth interview Results: The results of assessment of the marketing mix instruments of the Prague City Golf Club have shown that it is a high-quality golf resort with elaborate and numerous components of the marketing mix. In terms of competition, the club holds a favourable position, which will probably even improve in future. Nevertheless, I have also tried to propose few measures which might lead to the improvement and increase the efficiency of the club. Among the recommendations belong new packages of services, wider offer of services such as winter working, night golf or wellness, communicating with employees, the improvement of process of provision of services, public relations or training of staff and promotion in general. Proposals have focused on the need to reduce prices, together with the introduction of low-cost's membership. The priority should be to remedy the shortcomings of the course itself, but also to find a partner who would finance the reconstruction of the parking lot and support marketing activities. Key words:...
Klíčová slova:
Marketing; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; Marketing; marketing mix; marketing of services; marketing strategy; positional analysis