Název: Rozvoj čtenářských dovedností neslyšících žáků v souladu s referenční úrovní A2
Překlad názvu: Developing Reading Skills of Deaf Pupils in Accordance with the Reference Level A2
Autoři: Staňková, Vladimíra ; Cícha Hronová, Anna (vedoucí práce) ; Pacovská, Jasňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: "during reading" aktivity; "multiple choice" otázky; "post-reading" aktivity; "pre-reading" aktivity; "scanning"; "signpost" otázky; "skimming"; "true; aktivity vztažené k textu; ano-ne otázky; Evropské jazykové portfolio; false" otázky; otázky s otevřeným koncem; rozvoj čtenářských dovedností; Společný evropský referenční rámec; úroveň A2 podle Společného evropského referenčního rámce; čtení s porozuměním; čtení s porozuměním u neslyšících žáků; activities related to the text; Common European Reference Framework; development of reading skills; during reading activities; European Language Portfolio; false questions; level A2 of the Common European Framework; multiple choice questions; open ended questions; post-reading activities; pre-reading activities; Reading comprehension; reading comprehension in deaf pupils; scanning; signpost questions; skimming; true; yes-no questions

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308379


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet