Original title: Rozvoj čtenářských dovedností neslyšících žáků v souladu s referenční úrovní A2
Translated title: Developing Reading Skills of Deaf Pupils in Accordance with the Reference Level A2
Authors: Staňková, Vladimíra ; Cícha Hronová, Anna (advisor) ; Pacovská, Jasňa (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: activities related to the text; Common European Reference Framework; development of reading skills; during reading activities; European Language Portfolio; false questions; level A2 of the Common European Framework; multiple choice questions; open ended questions; post-reading activities; pre-reading activities; Reading comprehension; reading comprehension in deaf pupils; scanning; signpost questions; skimming; true; yes-no questions; "during reading" aktivity; "multiple choice" otázky; "post-reading" aktivity; "pre-reading" aktivity; "scanning"; "signpost" otázky; "skimming"; "true; aktivity vztažené k textu; ano-ne otázky; Evropské jazykové portfolio; false" otázky; otázky s otevřeným koncem; rozvoj čtenářských dovedností; Společný evropský referenční rámec; úroveň A2 podle Společného evropského referenčního rámce; čtení s porozuměním; čtení s porozuměním u neslyšících žáků

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44085

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308379


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share