Název:
Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let
Překlad názvu:
Marketing research of McDonald's brand image among people of age 15-25
Autoři:
Štochl, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let Cíle: Cílem této bakalářské práce je za pomoci nezávislého marketingového výzkumu zjistit, jaký image má značka McDonald's mezi lidmi ve věku 15 až 25 let, kteří v současnosti žijí v České republice. Výzkum se zaměřoval na povědomí respondentů o značce a jejích konkrétních prvcích, postavení na poli konkurence, asociace respondentů se značkou a hodnocení a povědomí o konkrétních marketingových aktivitách značky McDonald's. Metody: Pro marketingový výzkum, který byl proveden v rámci praktické části práce, byla použita technika elektronického dotazování. Výsledky: Výzkum poskytl odpovědi na všechny kladené otázky a výsledná data, která z něho vzešla, umožnila zhodnocení image, který značka McDonald's mezi cílovou skupinou má. V praktické části práce jsou prezentovány a graficky znázorněny výsledky ze všech oblastí, které byly ve výzkumu zahrnuty. Klíčová slova: značka, image značky, marketingová komunikace, marketingový výzkumTitle: Marketing research of McDonald's brand image among people of age 15- 25 years. Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to identify and asses the image of McDonald's company brand. The research is focused on young people of age 15-25 years, living in the Czech republic. This is to be achieved by independent marketing research. The research is focused on brand awareness, awareness of its specific elements, market position, associations of respondents with the brand and rating and awareness of particular marketing activities of McDonald's brand. Methods: Marketing research, which has been carried out within the practical part of the thesis, was performed via electronic questionnaires. Results: The research has given answers to all questions raised. The results have enabled the assesment of McDonald's brand image within the target group of people. At the end of practial part of this thesis, all results are given in graphical form. Key words: brand, brand image, marketing communication, marketing research
Klíčová slova:
image značky; marketingová komunikace; marketingový výzkum; značka; brand; brand image; marketing communication; marketing research