Název: Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011
Překlad názvu: Marketing communications of the radio station Europe 2 in 2011
Autoři: Kořínková, Tereza ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Evropa 2; kampaň; komerční rádio; komunikační aktivity; marketingová komunikace; rozbor; SWOT analýza; analysis; campaign; commercial radio; communication activities; Europe 2; marketing communication; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40934

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-305236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet