Název:
Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011
Překlad názvu:
Marketing communications of the radio station Europe 2 in 2011
Autoři:
Kořínková, Tereza ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.The thesis titled "Marketing Communication of radio station Europe 2 in 2011" deals with the radio Europe 2 as a product on the radio market and also deals with communication activities, which were presented by Europe 2 in 2011. The aim of this dissertation is to give a comprehensive picture of these activities and the position of the radio on the market. The thesis is divided into three main chapters; the first chapter is devoted to the theoretical part, where the background of the station is described, its history and characteristics, including program structure, audience and target groups of Europe 2, as well as SWOT analysis, which objectively and subjectively identifies strengths and weaknesses, opportunities and threats to the radio. This is followed by an analysis of marketing communication itself, a description of each communication channel and introduction to the most important performance figures, which are crucial to the image of the radio. Part of this work is also an analysis of various television commercials and visuals that were shown during last year's largest campaigns. In the practical part of the thesis there is also provided an assessment of marketing communication as a whole, which outlines possible improvements in the radio promotion.
Klíčová slova:
Evropa 2; kampaň; komerční rádio; komunikační aktivity; marketingová komunikace; rozbor; SWOT analýza; analysis; campaign; commercial radio; communication activities; Europe 2; marketing communication; SWOT analysis