Název: Analýza postojů pedagogů k integrativnímu a inkluzivnímu vzdělávání žáků na základní škole
Překlad názvu: Analysis of the teachers' attitudes to the integrative and inclusive education of pupils in primary school
Autoři: Šulová, Jana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání; Integrace,inkluze,školská integrace; speciální vzdělávací potřeby; inclusion; inclusive education; integration; school integration; special educational needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38490

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet