Název:
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Překlad názvu:
Marketing communications of Styl and Kabo trade fair aimed at the changeover from B2C to B2B sector
Autoři:
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...The bachelor thesis "Marketing Communications of Styl and Kabo trade fair aimed at the changeover from B2C to B2B sector" handles Czech trade fair Styl and Kabo, which deals with textile and clothing production and is determined for small and medium enterprises, and about its marketing communications. In connection with the changeover of the orientation to the B2B sector in 2009 the communication of the trade fair has gone through a remarkable change. In comparison with former years, when in the communication ATL activities and media communications were preferred, since 2009 the communication focuses on BTL activities. The thesis describes the role of the trade fair as a communication tool and more closely relates to Styl and Kabo trade fair, its history and progressions, its present situation and possible future development. It also explains the reason of the changeover to strictly professional trade fair. It means only experts can attend it. Further the thesis summarizes communication activities of the trade fair before 2009, it concentrates on used creativity, chosen media and communication channels and event marketing. Consequently the marketing communication used now is described, that means above all direct communication and public relations. Styl and Kabo trade fair now communicate mainly...
Klíčová slova:
B2C a B2B; marketingová komunikace; móda; oděvy; podlinková komunikace; Styl a Kabo; veletrhy; vystavovatel; B2C and B2B; BTL communication; clothing; exhibitor; fashion; marketing communications; Styl and Kabo; trade fair