Název: Odchylky od standardu v oblasti jazyku reklamy
Překlad názvu: Some Notes on Breaking German Word-Formation Rules in the Language of Advertising
Autoři: Chmelařová, Eliška ; Vachková, Marie (vedoucí práce) ; Berglová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: ger
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: funkční styl; komparace; mluvený jazyk; norma; odchylka; okasionalismus; Reklama; spisovný jazyk; Advertising; comparison; functional style; literary language; norm; occasionalismus; spoken language; variation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36758

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301026


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet