Název: Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Překlad názvu: Usage of social media in election campaign in the Czech republic with emphasis on youngest voters
Autoři: Rybičková, Michaela ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nová média; politický marketing; prvovoliči; sociální média; volební kampaň; election campaign; new media; political marketing; social media; youngest voters

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/32717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-297189


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet