Název: Metody a principy sebevýchovy a sebevzdělávání učitelů a dalších pedagogických pracovníků v ČR
Překlad názvu: Methods and principles of the teacher's self-education and self-cultivation in the Czech Republic
Autoři: Štefaňáková, Radka ; Kasíková, Hana (oponent) ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: Tato práce si klade za úkol alespoň částečně zmapovat podmínky k sebevýchově a sebevzdělávání pedagogických pracovníků v ČR, jejich zájem o tyto aktivity a motivaci. Především se však zaměřuje na metody a principy sebevýchovného a sebevzdělávacího procesu v této dynamicky se vyvíjející společnosti, pokouší se hledat a navrhovat metody, principy a prostředky procesu obohacujícího osobnost a rozšiřujícího vědomostní obzor učitele a v neposlední řadě se ptá, máli sebevýchovný a sebevzdělávací proces pro učitele a pro společnost smysl, za jakých podmínek má být realizován a k jakým cílům má směřovat. Práce se rovněž zabývá dalšími aspekty vzdělávání dospělých, kam podle autorky práce přes respektování určitých specifik vzdělávání pedagogických pracovníků patří a pojednává o osobnosti učitele, protože autorka předpokládá existenci vzájemného vztahu mezi osobností pedagogického pracovníka a jeho sebevýchovou a sebevzděláváním.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/15029

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-291252


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet