Název: Role značky Renault v rámci komunikace společnosti Renault od roku 1999
Překlad názvu: The role of the brand Renault in the communication of the company Renault since 1999
Autoři: Dubois, Julien ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Pruša, Igor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: This final bachelor's state exam project is focusing on brand identity of the car manufacturer Renault. It analyses and explains different steps when acquiring the new identity and the new image of the brand Renault since 1999. Tt demonstrates also some other examples of acquiring new brand identity of Renault suggested by car industry experts. The conclusion contains the SWOT analysis of the brand Renault and the outline of the future development of the car industry in connection with brand management. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/11512

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-287232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet