Název: Porozumění čtenému textu
Překlad názvu: Comprehensive of reading
Autoři: Bosáková, Markéta ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: Psycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů kompenzace neporozumění při řešení otázek. Kazuistická studie způsobu čtení u žáka s diagnózou dyslexií a u žáka bez dyslexie. Vztah školního prospěchu a schopností porozumění.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/19123

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-273267


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet