Název:
Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR
Překlad názvu:
Marketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schools
Autoři:
Vorba, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: Název práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -