Original title:
Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR
Translated title:
Marketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schools
Authors:
Vorba, Jan ; Janák, Vladimír (advisor) ; Oponent B, (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Abstract:
Název práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/887